محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

Back To Top

سوالات متداول


وب سایت

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
ثبت نام در سایت بسیار ساده است. از قسمت وارد شوید یا ثبت نام کنید اقدام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
بله. شما می‏ توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات حساب کاربری» و با تیک زدن گزینه «تغییر رمز»، ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.
آیا خرید از این سایت امن است؟
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می باشد.

نحوه خرید و سفارش

چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟
لطفا از صفحه راهنمای خرید بازدید کنید.
چگونه می‌توان به صورت حضوری خرید را انجام داد؟
به دلیل تعدد فروشندگان، برای خرید حضوری لازم است که ابتدا محصولات مورد نظر برای خرید انتخاب شوند، و سپس در هنگام پر کردن فرم مشخصات خریدار در بخش توضیحات خرید حضوری به همراه تاریخ خرید ذکر شود. آدرس فروشندگان محصولات انتخاب شده، در اولین فرصت از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک به اطلاع سفارش ‌دهنده خواهد رسید.
من به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، محصول به دست من می‌رسد؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

روش های پرداخت

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟
پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی زیر با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی شتاب:   درگاه بانک سامان، پارسیان، بانک ملت و زرین پال.
پرداخت در محل، هنگام تحویل کالا به صورت نقد
آیا می‌توان از شیوه پرداخت هنگام تحویل برای ارسال محصولات به شهرستان استفاده کرد؟
بله این روش پرداخت امکان ‌پذیر است.
از چه نوع کارت هایی می‌توان برای پرداخت اینترنتی استفاده کرد؟
کلیه کارت های عضو شبکه شتاب که قابلیت خرید اینترنتی داشته باشند، قابل استفاده هستند.
اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
بله، میوه و تره بار فروشی زیتون به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.

ارسال سفارش

سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟
پیک موتوری ویژه ی سفارش های شهر تبریز و شهر جدید سهند
معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟
4 تا 6 ساعت بعد از ثبت سفارش
چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟
ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.
چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟
برای این کار ابتدا باید در سایت ثبت نام نموده و عضو شوید. سپس از طریق رهگیری سفارش می توانید کالای خریداری شده را پیگیری نمایید.
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟
لازم است در اولین فرصت با واحد فروش از طریق تلفن یا پست الکترونیک، از قسمت تماس با ما تماس گرفته شود.